1 Şubat 2011 Salı

Farklı Açılar ve Stoya

Başarısızlıklar üzerinden devam edebiliriz, zira yaşadıklarımızdan yola çıkıyoruz.

Öncelikle quantumcu inorganikçi birtakım oropsu çocuklarına lafım:

Quantum: Averajda 25 çakmışım curve'e ırzını sktiimin çocuğu, bb nedir?
Inorganic: Finalde 83 aldım lan curve'e 30 çaktım, cb nedir ha?

Gördüğünüz gibi bir miktar sinirliyim. Çevremde başını şişirebileceğim bir Asuş olmadığı için bir yere lazım yazmak.

İyi yaptığı şeyi sorgulamıyor kişioğlu, bu yüzden hep aynı kişiler kürek çekiyor.

Neden yaptığımız şeyi yapmaya devam ediyoruz? Daha spesifik olmak gerekirse, neden kürek çekiyorum?(Çünkü, neden bu içerisi dışarısından soğuk, egomanyağı hocaların ve embesilötesi öğrencilerin barınağı, sktiriboktan bölüme devam ettiğim sorusunun cevabı çok büyük bir muamma sayılmaz.)

Cevabı tam olarak bilmiyorum. Bu sezon kürek çekmem bir hata mıydı, bunu da bilmiyorum. Fakat gerçekten de bugün yaşadığımız şeylerin etkisini yarın görmemiz gibi bir durum söz konusu olmak zorunda değil.

Evet, antreman yapıyorum. 5 yıl önce de antreman yapıyordum. Antremanlar çok fazla değişmedi, derecem de fazla değişmedi(pöh), ve yaptığım şeyler az çok aynı olsa da her şey farklı. "Bu yıl" benim için farklı bir durum ve eminim(umarım), bu yıl yaşadıklarım bana daha önce sahip olmadığım bazı şeyler katacak.


Bugün Petar'i hamama götürdük, Baha keseledi adamı :) Kamp fena gitmiyor, ama su kötü genelde.


Aslında kürekle ilgili olmayan pek çok şey var düşündüğüm ama sktiret şimdi.

Yine de,

İnsan ne kadar büyük stres altında olursa olsun, hep şimdiki zamanda kalmalı, ayaklarını yere sağlam basmalı(ne çok sert ne çok hafif, raad olmalı yani), yaptığı şeyin ne kadar zor ya da yorucu olduğu ile değil yaptığı şeyin ne olduğuyla ilgilenmeli, her aşamada hedefler koymalı ve bunları sürekli revize etmeli. Yapmayı seçtiğimiz şeyleri ve yapmayı planladığımız seviye dahilinde. Birtakım karaktersiz orospu çocuğu sürülerine rağmen.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

panpa tam boşalıyodum son resimle içine kaçtı

Adsız dedi ki...

Bu kızlardan çok var Londra'larda. Bu adamdan yok ama.