14 Şubat 2011 Pazartesi

Okuldan nefret ediyorum. Okul ölsün istiyorum. Okulu yakmak istiyorum.

Sakın interaktif kayıtlar için altyapı yapmasınlar, onun yerine "except wireless users" yazsınlar. Sabahın köründe gidelim, halk ekmek kuyruğu gibi labların önünde sıraya girelim, birbirimizi ezelim. 

İnsanların kalitelisi var kalitesizi var, bazı insanlar çok bariz bir şekilde kalitesiz. Kalibre meselesi, kalibre.

Fakirliğin gerçekten de hiçbir ilginç yanı yok. Bu postu editliyim yarın.

Edit: Daha editliycem, üşeniyorum.



Soyadım Böhürler olsa utanırdım, böhürlemek.
Asuş'u öpüyirum buradan. Yüzkitabına girmeyeceğim artık, çok oyalanıyorum orada. Değerli vaktimi harcıyorum ve de gördüğüm şeyler sinirimi bozuyor. Ekşi Sözlük de aynı şekilde, bazen sırf sinirimi bozmak için oralara giriyormuşum gibi geliyor. Ekşi Sözlüğe yine biraz girerim ama sanırım.
Bu dönem kendime verdiğim diğer bir söz ise bu dönem asla ve kata sabahlamayacağım.
AVM'nin açılımının alışveriş merkezi olduğunu geçenlerde öğrendim, AVM nedir lan diyordum ve fakat alışveriş tek bir kelime ve "Alışveriş Merkezi"nin kısaltmasının AM olması daha doğru ve güzel olur. 
Deli İbrahim'e çok üzüldüm.Bi sktirip gitsinler ya cidden çok üzüldüm.

Hiç yorum yok: