25 Şubat 2011 Cuma

Yüzüçbin yılı nasıl bir yıl olacak acaba? Bence 1970'ler Türkiye'si gibi olacak, her şey çok eski görünecek, sandalyeler falan.

BJ şimdi Before Jesus'ın kısaltması da olabilir di mi? Ama blowjob'un da kısaltması, bu ilginç. BJ dunk:


Okulda bana rastlayan kişiler iç huzurunu sağlayamamış biri olduğumu düşünebilir. Fakat okulda olduğum için öyle davranıyorum, başka yerlerde kedi gibiyim.

Kerem hani her gün yazıcaktın lan, anca çalışıyosun sabahlara kadar ehe.

Bir de düğmeye basma durumundan bahsetmek istiyorum. Felsefe de yapılabilir bu konuda, ben felsefe yapmayayım da,  bazı düğmeler basınca o basma tatminini vermiyor. Bazı düğmelere basınca ise tam basmış gibi hissediyorsun. O zaman iyi oluyor.

Konuştuğumda mantık ve zeka fışkırıyor bence çevreye.

Eve gitmek çok güzel bir şey, şiir yazdım.

Eve gitmek

Eve gitmek çok iyidir
Hep eve gitmek isterim
Arkadaşlarım bir yere çağırsa
Yok ben eve gidicem derim


Bir kız sana vericem
Akşam çıkalım dese
Çıkarım yani ama
Çok emin değilsem vereceğinden
çıkmayadabilirim.
Çünkü evde olmak güzel.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

olm herifin smaç bastıktan sonraki tribi ne?

Nedir bu NBA'dakilerin her boka ok olma ya da kalakalma tripleri?

Adsız dedi ki...

biri am mı dedi