9 Nisan 2009 Perşembe

Interrail Yap

Yola çıkacağım yaklaşık 5 saat içinde. Oktay ile. Viyana-Prag-Berlin-Amsterdam-Eindhoven. Kerem dallamasını aradım açmadı. Skype'dan telefonları ararken numara görünmediği için bazen cep telefonlarına vahiy gönderen tanrıymışım havası yaratmak istiyorum. Oturduğun yerde götünü karpuz gibi büyütmüşsün zibidi. Kalk da dinimi yay, insan yığınlarına.

Kerem nasılsın lan? Blogdan sorıyım bari, çıkmıyosun telefonlarıma:P Şafak'la barışabildiniz mi?






Clementine'ın saçları ne kadar güzeldi Eternal Sunshine of the Spotless Mind'da.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Buğram bebeğim,

Dün şarjım bittiği için telefon yüzena kapanmış. Ben fark ettiğimde ise numaran gözükmediği için geri dönemedim sana.

Ben iyiym canım ya işte Şafakla barıştık, bugün buluşuyoruz :)

Size iyi gezmeler olm merakla bekliyorum izlenimlerini. Güzelce eğlen, blogun bana emanet sen yokken :)