5 Mart 2009 Perşembe

Uçan Uçaklar


Evet, uçağı kaçırmaya çalışan kişi benim. Başarısız olduğum da söylenemez. Kaçırdım cidden.

Anadolu semalarında süzülüyor şu an Pegasus Havayaolları menşeli uçağım. Çok değil birkaç saat sonra Münih'e inecek.

Ya o değil de bilet tarihinin 5 mart olduğundan emindim yani. Sıkıntım şudur ki 5 martın cuma gününe denk geldiğine de bir o kadar emindim. Hatta dün saatimin takvimi 4 martı gösterirken, "yanlış lan bu, değiştireyim bunu ben." dedim, o derece.

Neyse, aradım bu Pegasus'un hattını. Dedim ki değişiklik falan yapamıyor muyuz bu bilette. Cezamı çekmeye hazırım dedim. Hattın diğer ucundaki hanım da biletin yandığını ve yapabileceği bir şey olmadığını belirtti. Tamam yavrum, problem değil yani yansın bilet. Feda olsun o bilet sana. Canın sağolsun senin. Zaten yanan biletlerim olmuştur daha önce de. Kaçırırım ben çeşitli şeyleri. Sıkıntım o değil. Sıkıntım senin o ice queen tavırların ya. Biraz duygudaşlık istiyorum senden. Ben diyorum ki sana ambale oldum, comfortably numb oldum. Sen bana 99 euro diyorsun. En azından, yalandan da olsa "Geçmiş olsun." ya da "Kısmetinizde burada kalmak varmış." gibi birşeyler desen. Şaka mı bu diyorum ben, sen bana tek çekim ödemeye onay veriyor musunuz diyorsun. Hayır, bir de taksitli ödeme yapıp yapamayacağımı sorguladım, yapamazsınız dedi. Ah canım ya.

Yarına uçuş yokmuş, pazara varmış. Ne mutlu bana.

En son bana şu cenazelerde söylenen şeyim için teşekkür etmesen seni affetmeyecektim Pegasus Airlines call center çalışanı hanım. Ne içindi ki? Metanetim içindi sanırım.

Yolun devamında katırlarla devam edeceğim.

Hiç yorum yok: