22 Mart 2009 Pazar

Ben sana Regensburg'a gitme demiyorum, hobi olarak yine git.

Bugünü internette geçirdim neredeyse tamamen. Bir saat koştum ama en azından. Regensburg Günlükleri II'yi yazamayabilirim bugün. Birkaç eğlenceli şey okudum.

İlki şu ki, Houston Rockets oyuncusu Carl Landry trafikte çıkan tartışma sonucu vurulmuş. Komik değil di mi ehe? Ama şöyle ki sıyırmış kurşun, eleman da kız arkadaşının yanında olmasına aldırmadan, hatunu bırakıp topuklarını götüne vura vura kaçmış.

Bir de Yaşar Nuri Öztürk'ün basılması hakkında birşeyler okudum. Öhöm, hocayı basmışlar, olur böyle şeyler. İnsanoğlu çiğ süt emmiş ne de olsa. Ama hocamızın hanımının "Fahişeliğe geçit vermem." şeklindeki açıklaması, bu olayı çok eğlenceli bir hale getirdi benim için.

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Bugün Arjantine gittik Arda Bey'le.

Buğra dedi ki...

vay amına koduğum

Buğra dedi ki...

ehueh sert bi çıkış yapmışım gibi geldi şimdi.

Buğra dedi ki...

Ben de kek yapmaya çalışıyorum, ama mikserim yok, kolum yoruldu ve karışım hala heterojen.

Buğra dedi ki...

Ayrıca sütünü de çok koymuşum sanırım.

Unknown dedi ki...

BUğracım, gavur ellerdesin ne sütünü biliyorsun onların ne mixerını.

Zaten o gavurların mixerını hiç kullanma. Sen kendi kollarınlada lezzetli leziz kekler yapabilirsin..

:))

he he iş aş Haydar Baş :)

Böcek dedi ki...

nasıl bir içten koymuşsun lafı komiğim geldi::pp
blogunu beğendim şimdi yiğidi öldür hakkını yeme:)
kek falan sorun olursa böcek ustan var burdayız hea bilesin:D

Buğra dedi ki...

Görmemişim ben bu yorumu ya:)

Kek gibi başlangıç seviyesi yemeklerinde sorun yaşayacağımı nerden çıkardın böcek usta? Ne münasebet.

Ama bir lahana dolması falan biliyorsan, direk danışabilirim.

Herkesin kendi ülkesinin yemeğini getireceği bir hede var, hatunu etkilemek için Türk mutfağını araştırdım. Gördüm ki yemeklerimizin neredeyse hepsi sarımsaklı, soğanlı; yemesi şukela ama hiç romantik değiller. Sıkıntılıyım:)

Buğra dedi ki...

Şimdi düşününce kızı yaptığım yemekle etkilemek düşüncesinde birtakım mantık hataları varmış hissine kapıldım.

Adsız dedi ki...

sütlü tatlılar gayet romantik olabilir... kilo aldırmaz filan de hatta :P ay aklıma gelmedi, yemek olmaz cidden ya. mangal filan süperdir ancak, romantizm değil ormantizm havası katar :P
yemek olmaz be... fransız mısın yemeğinle etkiliicen.
bırak tatlı yap sen tatlı

Buğra dedi ki...

Tarihe not düşeyim babında.. Belki tatlı yapsam daha iyi olurdu, ama ben kadın budu köfte yaptım[dsajdaad]. Köfte şahane oldu, ama emellerime ulaşmam hususunda bir işe yaramadı sanırım.

alakasiz bisii dedi ki...

tahmin edebiliyorum... Ya hakkaten bizim hiç romantik yemeklerimiz yok sanırm...