17 Mart 2009 Salı

Açılayım

Ülkemizdeki siyasi gelişmelerden direkt olarak etkilenmeyecek bir konumda olsaydım[ve tabi bir de ülkemdeki insanların akıbeti hakkında birşey hissetmeyecek bencil bir schwachkopf olsaydım.(Evet, derste öğrendiğim Almanca kelimeleri de kullanıp prim yapabileceğim artık:) (oha ama çok uzun parantezler yazıyorum hep, cümlenin ucu kaçıyor.)], evet böyle bir konumda olsaydım eminim ki Türkiye'deki gelişmeleri takip ederken inanılmaz eğleniyor olacaktım.

Mesela, açılım kelimesinin sürekli ortada dolaşmasını çok eğlenceli bulduğumu söyleyebilirim. Hop diye açılımlar çıkıyor. Kürt açılımı var, çarşaf açılımı var alevi açılımı sonra. Genel seçimler zamanını hatırlıyorum, Devlet Başkanımızın ip açılımı vardı. Bugünkü başlıklara bakarken de şöyle bir şey gördüm: "AKP: Baykal nasip açılımı yaptı."

Türkiye'deki gelişmeler insanı türlü duyguya gark edebiliyor, ama sıkıntının bunlar arasında olmadığı kesin.

Hiç yorum yok: