11 Ocak 2013 Cuma


O degil de, facebook grubu acmislar yurdumda benim katimda kalan insanlar, davet ettiler. 30 kisiden 3'ü kiz. (Kiz mi kadin mi onu bilemem) katimdaki kizlari sikcegimden degil de, ne ki bu? ne degerliymis lan kizlar, hicbir yerde bulunmuyor.

Sirtima siktiriboktan ücgen dövmesi yaptirdim. Amana yarragimi soktuklarim eskenar ücgen yapamamislar ya var mi böyle bir sey. (Ignore love handles, Türkiye'de cok yedirdiler :/ )


Bir de odayi kiraya vermistim tatildeykene. Odada kalp krizi gecirmis 22 yasinda cocuk, ölüyormus.

Almanlarin paradigmasini acikliyorum. Almanlarin paradigmasini cökertmek isterdim. Almanlarin paradigmasi  su: daga gidip kaymak cok güzel bir sey. AMA DEGIL ISTE. Hadi itiraf edelim: Although there are ormanlar, nehirler, temiz sokaklar etc., Almanya ic karartici, bir boka benzemeyen, sadece daglari olan bir yer. Kartpostal'daki görüntüye senede 2 kere falan canli sahit olabiliyoruz. Almanya, söylemeliyim ki Dikmen'in bir gömlek üstünü.

Insanlarin seslendirmeye cekindigi gercekleri yaziyorum. Kral ciplak diyen cocugum, Sözcü gazetesiyim ben.

Hiç yorum yok: