30 Aralık 2008 Salı

Hayvan Gibi Romantiğim

Bir de buraya zehir zemberek bir özür dileme kampanyası yazısı yazacaktım. Ama bir türlü yazamadım, ders de çalışamıyorum, basiretim bağlandı heralde:) Herneyse, onun yerine başka birşey yazacağım.

Zihnimde net bir görüntü var. Kerem beyin yazlığında beni misafir ettiği sırada, başarısız disko çıkarmamızdan kalan.

İçki, dup dup diye çalan, insanların beyinlerine tecavüz eden müzik ve birbirine aç gözle bakan insanlardan oluşan bir eğlence anlayışı, değişik bir eğlence anlayışı takdir edersiniz ki. Bazı insanlar baya seviyor bu anlayışı ama, benim de arkadaşlarım var aralarında. Dejenere gençlik işte, eheh.

Görüntüyü anlatacaktım.

Bir oğlan ile kız var. Tahminim o ki yaşları 18 civarında. Birbirlerine yaklaşıp dans etmeye başladıklarını gördüm, ve o iğrenç ortam artık o kadar da iğrenç değildi. Farklı bir yerdeydiler sanki.

İstekli, ama hafif utangaç bir edayla birbirlerine yaklaştılar. Gülümsüyorlardı birbirlerine. Bir süre dans ettiler, sonra kız ellerini oğlanın beline koydu. Saf ve güzel görünüyorlardı, ilk aşk gibi..

Ay, ne biliyim çok güzeldi işte. Romantik hislerimi kamçıladılar:) Aşk, gençlik falan ne güzel. Megadeth de çok güzel[Ne güzel bağladım:)].

Ben de hayatımı beraber geçireceğim kadını bulurum umarım, evet.

Hiç yorum yok: