15 Aralık 2008 Pazartesi

Alemin Kralı Fanatikoyun


İnanılmaz heyecanlıyım:) Suratımda aptal bir sırıtış var. Peki yarın sabah 8:40 dersim varken ben neden böyle ekrana bakıp sırıtıyorum?

Eh, aslında hiçbir mantıklı sebebi yok. Yine de bir sebep var ve onu da şimdi açıklıyorum.

Biraz önce saten pijamalarımı giymiş kendimi mental olarak uyumaya hazırlarken, bloga niye müzik koyamadığımı düşünüyordum. [Denemedim değil, denedim. Heyhat! Girişimim başarılı sonuçlanmadı. ] Bloguma istediklerimi yaptırmaktaki başarısızlığımı, gençliğimde internet siteleri yapımı ile alakalı şeylerle ilgilenmememe bağladım. Şimdi ise yapacak birşey yoktu. Ne de olsa bu yaştan sonra artık imkansızdı bunları öğrenmem. Sebebi de ağacın yaşken eğilmesiydi.

İşte bunları düşünürken bir anda bir şimşek çakmasın mı kafamda? E, ben aslında bir internet sitesi yapmıştım. Hem de ortaokuldayken:)

Bu gerçek aklıma son 4-5 senedir hiç gelmemişti. İnternet sitesi sahibi olmayan birinin sorumsuzca tavır ve davranışlarına sahiptim. Şimdi ise aydınlanmış biriyim ve sanırım parlıyorum şu an.

Sitenin ismini hatırlayamadım önce, ama sonra nöronlar falan bişeyler oldu ve hatırladım.[Beynime teşekkür ediyorum, en lüzumsuz şeyleri hatırlıyor. Seni seviyorum beyin.] Öncelikle, sitemi bir inceledim tabi ki. Girişte bir dragon resmi vardı[faerie dragon sanırım] ve dragon resmi cooldu. Resmin altındaki "internetimiz.com" ibaresi gözümden kaçmadı. İbarenin orada olması, o yazıyı silemediğimden değil emeğe duyduğum saygıdan tabi ki. Aynı zamanda onunla yarışır cool'lukta alev alev yanan bir Fanatik Online yazısı vardı.

"Bir yıldır sitenin yüzüne bile bakmamam sizi üzdü mü?" diye bir anket yapmışım. Cevap seçeneklerinden biri de, "Niye geri döndün ki[bunu seçerseniz üzülürüm:(]". Haha ne güzel:)

Anasayfadaki menü gitmiş ama maalesef. Hazır menüler yapılan bir siteden almıştım menüleri. Geocities page builder kullanmıştım ve de. Yani, bu siteyi yapmamın site yapmayı öğrenmeme hiç bir katkısı olmadı aslında:) Icq falan var bir de, nostalji doldu içim. Orhan'a sevgiler, inceleme yazdırmıştım çocuğa da.

Geocities'in erişime kapatılmış olmasından mütevellit vtunnel linki veriyorum. Bu arada trenlerden ve internetten[ki yaklaşık olarak aynı şeylerdir] sorumlu devlet bakanımız Sayın Binali Yıldırım'ın " 'Ben youtube'um, ben facebook'um. Bana kimse karışamaz.' diyemezler. Keyfilik asla. Bu ülkede para kazanıyorsa, vergisini verip kaydını yaptıracak." sözlerini bir yurttaş sorumluluğu ile hatırlatıyorum. Geocities de yerini bilmeli, bilmezse kapatılır tabi ki. Blogger ise niye erişime açık hala zaten?[Aman demiyim öyle:)]

Fanatik-Oyun Ana Sayfa

Fanatik-Oyun İnceleme

Hepinizi seviyorum! Peace out..

Edit: Hımm vtunnel linkleri bi süre sonra gidiyor sanırım. Geocities linkleri şöyle:
Fanatikoyun
İnceleme

1 yorum:

Kerem dedi ki...

Adamim verdigim linkler acilmiyor.

O kadar duygu yuklu bir yazi yazmissin ki hic usenmeyip vtunnelden bizzat geocities e girip aradim ama yine de ulamasim sayfana.

Lutfen ne diye aratmamiz gerektigini soyle. Kurban olurum sana..

Siteni cok merak ediyorum; senin bir web sitesi sahibi oldugun gercegi zamaninda Banu Alkan'in oynadigi Ixir reklamini hatirlatmadi degil bana..