16 Mayıs 2009 Cumartesi

Top 5 Torunu Olunası Dedeler

5 Numero - Hakkı Devrim

Bu beye özel bir sempatim yok. Herkesin dedesi çağrışım yaratıyor. Benim de aklıma 5 numaraya koyacak dede gelmedi.
+ Radikal'de dallamanın önde gideni olarak tanımlamayacağım nadir yazarlardan.

4 Numero - Belgarath

Gandalf'ı mı koyayım dedim. Sonra Gandalf'ın fazla artist olduğuna karar verdim. Belgarath işte.
+ Bir kere formda bir adam. Güreşiriz falan yeri geldiğinde.
+ Büyü ile istediği şeyi yapabilmesinin pozitif bir özellik olduğunu söyleyebiliriz.
+ Kafa eleman. 
- Fazla enerjik olabilir bir dede için.

3 Numero - Bruce Dickinson



Adam daha 51 yaşında. Ama listeye koymak istedim. Top 5 Amcalar yapmayı düşünmüyorum çünkü ehe.
+ Dedem bu adam olsa sürekli pikniğe giderdik bence. Mangalı de hep Bruce yakardı. Natural born piknikçi. 
+ Grupla da bağımız olurdu. Hepsi özünde iyi çocuklar.
- Kendisinin sebepsizce oradan oraya koşma gibi bir özelliği var. Gerçi ne kadar negatif bu, bilemiyorum.

2 Numero - Hikmet Çetinkaya

Dedesi Hikmet Çetinkaya olan birinin sırtı yere gelebilir mi?
+ Karizmanın kralı bir kere.
+ Bir duygu adamı aynı zamanda. Naif bir kalbi olan duyarlı bir insan.
+ Sağlam rakı içiyordur. 

1 Numero - Ronnie James Dio

1 numara Dio'dan başka kim olabilirdi ki? Dedesinin Dio olmasını istemeyecek biri yoktur.
+ Dünyanın en alçakgönüllü, mütevazi insanlarından.
+ İlahi bir sese sahip olduğunu kabul etmeyen olmayacaktır. Voice of Metal.
+ Mütevazi olduğu kadar da ayarmatör bir pörsınaliti. Eğlenceli bir şahıs.
- Deli gibi medieval bir insan, evde kılıçlar falan var bir sürü, dungeon var. Eğlenceli ama :)



3 yorum:

Unknown dedi ki...

uehe BUğracım süper olmuş bu sıralamaların.. ilk 2si özellikle benim de kalbimde yatan dedeler sanırım :)

Yeni teman da pek bir hoş bu arada..

S dedi ki...

evde dungeon olcaksa, ben de isterim valla dedemin dio olmasini

Buğra dedi ki...

@Kerem, eyvallah kuzum.

@Fakeangel, dedesinin dio olmasını herkes ister. (: