8 Mayıs 2009 Cuma

Best Video Ever

Bugün inanılmaz keyifsizdim, öyle böyle değil ama. Şu video beni inanılmaz mutlu bir insan yaptı yeniden. Bu kadar geç keşfettiğime inanılmaz üzgünüm. Çünkü inanılmaz bir video. Şarkı da inanılmaz.[Cidden sevdim, alaycı olmaya çalışmıyorum =)] Klipteki inanılmaz kareografiyi bir saat boyunca ayna karşısına geçip takip etmeye çalıştım. Şaka yapmıyorum. Bacakları omuz genişliğinde açtıktan sonra sağ ele havada daireler çizdirirken, sol eli öne doğru sallayıp, başı da kolların ritmine uydurma hareketi hayatımda gördüğüm en inanılmaz derecede progresif dans hareketi. Tabi bunu yaparken gülümsemek, inanılmaz mutlu ve rahat görünmek dansın birincil koşulu. Dans pistinde de deneyeceğim bunu. İnsanlar da yapsa benimle beraber hatta, inanılmaz bir ambiyans olsa.

1 yorum:

kaan dedi ki...

ben de bir an ismail yk ile taşşak geçtiğini sandım.benzer bir klibi var ismailin.üfle şarkısına çektiği klip.çok hareketli, çok güzel şarkıdır.keyiflendirir seni.