14 Temmuz 2013 Pazar

We must think outside the box

Böyle demis Robert Bosch GmbH CEO'su. (Bunu da hala söylüyor ya millet o da ayri bir olay) Kusura bakma beyim, kutunun ortasina götünü koyup kutunun disini düsünemezsin. Master tezi icin Bosch'a geri döndüm.

Kerem Kilic arkadasim bile bir yazi ekleyerek blogu senlendirdigine göre ben bir sey yazmayali uzunca bir zaman olmus. 

Fikirler ucusuyor ve fikirler sonsuzluga karisiyor. Onlari en azindan kagit üzerine sabitlemeliyim.

Gece. Stuttgart'ta hepimizin sabiti gökyüzünü görüyorum. Ve yildizlar her zaman oldugu gibi icimde aglama istegi uyandiriyor. Kayan yildiz bile gördüm. Umarim ölürken yüzüm yildizli bir gökyüzüne dönük olur.

Hayatimda verdigim en isabetli karar bir kindle almak oldu. En son ilkokulda Dört Kafadarlar Takimi serisini okurken bu kadar yüksek siklikta kitap okuyordum.

Günlük cabalarimizin hicbirinin uzun vadede - dogru acidan bakiyorsaniz kisa vadede de - bir anlami yok ve gercekten ama gercekten önemli kisiler degiliz. Daha acik nasil söylenebilir bilmiyorum. 

Hiç yorum yok: