23 Aralık 2012 Pazar

Ankara'ya geldim. Kehribar bir tespih aldim, Adam satis fiyatinin 90 lira oldugunu ve bana 35'e birakacagini söyledi. Beni sikmedigini umuyorum.

Ankara hatrimda kaldigindan cok daha cirkin. Söylemeliyim ki devasa cirkinlikte. Her sey cirkin. Havaalaninin asfalti engebeli. Dolmuslar var. Kaldirim üzerlerinde ekseriyetle is makineleri, araclar vs. var. Camur ve su birikintileri var. Bizim ev civarindaki caminin orada tesettürlü ve/veya killi ve cirkin insanlar var. Lise ve ilkokul var ve ders aralarini haber vermek icin cok garip müzikler caliyorlar. ODTÜ'yü daha görmedim, orasi da cirkin olacak eminim. Passage'i sevdim.

Her seyi gecersek, Keciören ve Dikmen var.

Türkiye ucuz degil miydi? Ekmege 1.5 lira verdim. Kontörlü hat 35 liraymis. Kitaplara baktim, averaj olarak 20 lira. Bengü 79'luymus.

Napak, memleket burasi. Bir de buranin 3 derecesi, Münih'in -5'inden daha soguk.

Metni biraz yumusattim.

Hiç yorum yok: