22 Eylül 2012 Cumartesi

Bugüne kadarki en büyük başarım Tumblr'da 57 takipçiye ulaşmak diye düşünüyorum. CV'me de yazacağım. Geçen gün eleman özgeçmişinde CS'de Dust'ta b'ye çok iyi rush attığını yazdığını belirtiyordu. Blogger'ın ak bu arada.

Aksiyondan bağımsız olarak kadınlar hakkında düşünmekten çok keyif alıyorum. Zihnimdeki fantezinin gerçek hayatta deneyimleyeceklerimden daha güzel olduğunu da biliyorum. Yine de, bu hissiyatım değişmediği sürece yaşamak için asgari olarak bir sebebim olacak.

Karlie Kloss'a aşık oldum mesela. Bakıp bakıp iç geçiriyorum ehe. 

PJ Harvey keza, basit 4 dakikalık şarkılar yaparak nasıl bu kadar etkileyici olabildiğine şaşırıyorum hep. Aşk yaşasaydım PJ Harvey'le ne güzel olurdu.

Gerçek kızlar da var tabi. Amiyane tabirle, kız götürme algoritmasını henüz çözemediğimi söylemeliyim, fakat üzerine çalışıyorum, bu da  bir şeydir. Türk kimliğim ve yetersiz Almancamın, Alman kızlarıyla olan(ya da olmayan) ilişkilerimi sekteye uğrattığından kuşkulanıyorum. 

Hoşnutsuzlukla karşıladığım hayatımın iyrenç döneminden sonra gelen halihazırdaki dönem biraz daha iyi diyebilirim. Staj münasebetiyle Stuttgart'tayım. Şehir nispeten güzel, stajyerler arasında sevdiğim birkaç kişi var(ki Münih'teki sıkıntım bu sanırım, herhangi birini gerçekten sevdiğimi söylemem mümkün değil), form durumum oldukça iyi ve Almanya'dan sktir olup başka bir yere gitmeye karar verdim. Tercihen, sıcak havası olan şehirler/ülkeler.

Ukraynalı bir eleman var da bizim. Onun incilerini aslında hep paylaşasım geliyor, fakat korkarım ki, kendisinin karakterini bilmeyince  sözkonusu alıntılar fazla anlamlı olmayacak. Yine de:
"Just follow asses and they will take us to the right place." Stuttgart'ta ilk dışarı çıktığımız gün nereye gideceğimize karar veremezkene
"Number. Give it!" Kızdan barda numarasını isterken
"I don't believe in SMS" Kızı arayamazkene, benim "SMS gönder o zaman" önerim üzerine
"I know his strategy. He's gonna go to a bar, drink a lot of beer and wait for girls to come. I used this strategy for a long time." Diğer elemanı neden sallayıp başka yere gitmemiz gerektiğini açıklarken 

Hiç yorum yok: