22 Mart 2012 Perşembe

Para Problemleri

Şu an uğraştığım şeyler:

 - Laboratuvar stajımı yapıyorum ve baya yoruluyorum. Ötesinde baya strictler ve ortam gergin. Normal staj gibi olmuyor, işler yetişmiyor normalden geç çıkmak zoruında kalıyorum vs. Bir de neredeyse hiç oturmuyorum gün boyunca. Yorulduğum ve vakit kalmadığı için antreman yapmakta zorlanıyorum.

- Şu 3-4 gün içinde yaz staj başvurularımı tamamlamam lazım. Yoksa sıkıntı var.

- Bu dönemki derslerden birinden alınabilecek en düşük geçer notu aldım. Kalanlar sınavı tekrardan alıyor 5 nisanda, ama geçenler alamıyor. O yüzden notumun düşürülmesini ve kalmayı isteyeceğim.


- Şöyle bir durumum var. Bu dönem derslerim Münih'e 1 saat uzaklıkta olan bir şehir olan Augsburg'da. Bir anda Augsburg'a taşınmak çok mantıklı geldi, çünkü yurtlar €200 civarında orada. Ayrıca her gün totalde 3 saat yol çekmem gerekmeyecek. Fakat orada yurtta kalırsam en az 6 aylık kontrat yapmam gerekiyor ve bu durumda eylül sonuna kadar orada kalmam gerekecek. Yaz stajı yapmam gerektiği ve stajı da Münih'te yapma ihtimalimin daha fazla olduğu düşünüldüğünde taşınmam biraz saçma gibi görünüyor. Öte yandan €250 daha az ödeyecek olmam ise oldukça güzel görünüyor. Ve hatta yurt çıkıp çıkmayacağını bile bilmiyorum, yani boşa kafa yoruyor olabilirim. Siz ne yapardınız yerimde olsanız?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

haftaya uzun uzun konusalim Bugracim.