15 Kasım 2011 Salı

merhaba,

Bir buçuk aydır Münih'teyim, daha hiçbir şey yazmamışım. Dandik de olsa yazıvereyim şimdi. Sınıfımdaki insanlardan bir miktar rahatsız oluyordum genel olarak, çünkü herkes bir çok bilme triplerinde idi. Giderek alışıyor insan ama. Söylemek istedğim şu ki, ilk 3 star wars filmi awesome falan değildi, günümüzde çekilen yeni triloji o kadar da kötü değil. Anakin'in "you're underestimating my powers." falan dedikten sonra yandığı sahne falan baya iyiydi bence.) Ayrıca burada Burger King ve Mcdonald's'a ağız birliği ederek tadı çok kötü falan diye burun kıvırıyorlar; ama bu fast food restoranları hem ucuz hem de relatively lezzetliler, ayrıca miktar bakımından da tatmin sağlıyorlar.

Sanırım minimum 1 insana ihtiyaç duyuyorum bonding içinde olmak için, bu yüzden çevremdeki çok ciddiye almadan ahbaplık etmem gereken insanlarla ahbaplık ederken çok fazla düşünüyorum. Bence sosyal ihtiyaçlarımı çok basit bir matematikle formulize edebilirim. Ama tabi ki birilerine ihtiyaç duyuyorum diye dandik insanlarla yetinmeyeceğim. Birileriyle yetinmek hoş değil. Yane takılınabilir normalde çok takılınmayacak insanlarla, ama bu durumun yeterince farkında olunduğu sürece.

Sanırım, yarın neredeyse 2 aydan sonra internetim bağlancak. Ayrıca burası 3. dünya ülkesi olmadığı için, her yerde iş ilanı var.

Florence'ın yeni albümünde, What the Water Gave Me dışında atmosfere giremedim henüz. Martta buraya geliyorlarmış ama, net giderim. Evanescence dinliyorum ehe, çok cool bir şey olmayabilir bu, ama son albümleri güzel. The Change'i sevdim.30 Rock süper bir de. Jack Donaghy kral, Kerem ibnesi sen de izle seversin.

Aslında o kadar çok tespit yaptım ki son 1 buçuk ayda. Ama yazmayınca unutuluyor tabi, neyse sktret. Ayrıca burda Türk var bikaç tane de, hiçbiri gardeş, la gibi kelimeler kullanmıyor, ihtiyaç duyuyorum resmen. Materyal bilimi nedir lan bi de, napcam ben materyal bilimcisi olup. Bu arada Berlusconi de gitti.Yandaki şeyleri de değiştiriyim la bi sürü kitap falan okudum.

Hiç yorum yok: