10 Ocak 2011 Pazartesi

Fena değil eheh. İyi hatta. Müge Boz adı da.

Kaç yıldır yaşıyorum, hala aman insanlar şöyle yok hayat böyle diye konuşup duruyorum ya. Bir de şey düşündüm, bu amınakodumun yaşlıları haftada otobüse en çok 5 kez falan bedava binebilse her şey daha iyi olmaz mı? Olur.

Bir de bugün Asuş'a da dediğim gibi, insanlar beni sevmiyor sanki ya ehe. Yani arkadaşlarım değil de tanıdıklarım, çok samimi olmadıklarım falan.

Ve de nach der Arbeit ist vor der Arbeit. Özellikle finallerde.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ibretlik paylaşım panpa

Kerem dedi ki...

Arbeit macht frei vardı bir de Buğracım hatırlarsın.

"panpa" ne demek ayrıca hocam?