2 Temmuz 2009 Perşembe

Shagwell By Name, Shag Very Well By Reputation

Merhaba blog. Lüzumsuz şeyler yazmak istemediğimden pek bir şey yazmıyorum bir süredir. Lakin görünüşe göre lüzumlu bir şeyin aklıma gelmesini beklersem oldukça uzun bir süre daha beklemem gerekecek.

Öncelikle son zamanlarda başımdan geçen ilginç olayları anlatmak istiyorum. Hım, ...

Öhöm, şaka bir yana, son 5 gündür birkaç dakikadan daha uzun sürmüş tek konuşmamı yaptığım imrovize menemenin ham maddeleri sucuk, soğan, salça ve yımırta ile yaptım. O da monolog oldu tahmin edersiniz ki. Kameramla dışarı çıkıp dağı taşı, bitki örtüsünü çekiyorum sıkıntıdan eheh.

Hoş bir durum sayılmaz bu tabi, lakin çok da mutsuz olduğumu söyleyemeyeceğim.

Funk'ı keşfettim ve bu beni oldukça heyecanlı bir ruh durumuna soktu! Sorberi'deki Funky Emotions'ı denk geldiğim vakitler keyifle dinliyordum, ama onun ötesinde pek bir fikrim yoktu funk konusunda. Sonra bir anda vahiy indi. Ben de funk albümleri indirmeye başladım. Şahane bir şey cidden yahu, dans ediyorum odada kendi kendime.

İlginçtir, bu türü dinleyip de beğenmeyecek çok fazla müzik dinleyicisi olduğunu tahmin etmiyorum. Lakin, taşı toprağı altından yurdumda Nolgoroth'lu industrial deadly garden metal grubu, Satanic Tales of the Ancient Sarcophagus'un bile hayranları bulunurken, Funk hakkında bilinenler, MJ[rip], Austin Powers[a.k.a. İzlenebilecek en komik film serisi]Vice City, , vs.'den ibaret[Aklıma gelirse başka örnek, ekleyeyim buraya].

Funkadelic, Bootsy Collins ve Defunkt'ı sevdim. Resimdeki Bootsy Collins.

Bahsettim mi hatırlamıyorum, burada bir Türk marketi bulup, sevinçle kangallarca sucuk almıştım. Dün gidip eti puf aldım 12 tane[20 cent tanesi]. Düşüncem günde 3 adet tüketip 4 gün sonra tekrar eti puf stoku yapmak idi. Ama 2 saat içinde bitirdim hepsini ehueh. Bir de, Ortam olmazsa katiyen içki içmeyen bir insan olduğum halde bira aldım.[Deutschland Eindruck] Şişesi 34 cent ama lan! Guiness alacağım bir de geldiği zaman, kalmamıştı dün markette.

Haftasonu şenlik vardı Regensburg genelinde. Bürgerfest sanırım ismi. Şehrin muhtelif yerlerinde konuşlandırılmış -tahminimce- 20'ye yakın sahnede oldukça kaliteli müzik çalındı. Çıkıp dolaştım ben de, güzeldi. Sabaha karşı beşe kadar apartmanın altında çığıran orospu çocuklarını saymazsak tabi. Ama permanent orospu çocukları onlar, festival birazcık daha azmalarına sebep oldu sadece. Yoksa saolsunlar yalnız bırakmıyorlar beni karanlık gecelerimde eheh.

İyi antreman yapıyorum şu sıralar. Hatta gideyim antreman yapayım şimdi.

Peace Out!

Hiç yorum yok: