20 Ocak 2012 Cuma

Merhaba! http://fizy.com/#s/1loid4

Daha önce de bahsettiğim gibi mesleğime olan sevgimle ilgili(mesleğim diyebilirim artık, oldukça ilginç geliyor ama) kuşkularım vardı. Ve fakat, daha iyi bir şey bulamadığım için herhangi bir şey kadar iyi olduğunu düşünüyordum (kimyagerliğin). Aynı zamanda kimya reaksiyonları yazarken, reaksiyonlar suda oluyorsa reaksiyona giren moleküllerin yanına parantez içinde "aq", amonyakta oluyorsa ise "am" yazabiliyorduk. Bu da benim için bir artıydı.

Fakat daha sonraları(geçen hafta falan haha), insan davranış biçimlerinin oldukça ilgimi çektiğine karar verdim. Belki de cidden bir terapist olmalıydım. Fakat, kısmet hayatta her şey değil mi? Şu anda param olsa, okulu bırakır ya da en azından ara verir 2 sene falan aralıksız antreman yaparım. Kürek çekmek materyal biliminden çok daha mantıklı.

Almanya gerçekten de ilginç bir ülke. Culture Shock modunda yazmıyorum artık. Üniversite tuvaletlerimizde "Out of hygenic reasons this restroom has video surveillance" yazıyor mesela gerçekten de. Aynı zamanda gerçekten de her şeye para ödemek gerekiyor. Örneğin internete girebilme yeteneği olan bir bilgisayara sahipseniz ayda 6 euro ödemeniz gerekiyor. Televizyonunuz varsa, kullanmıyorsanız dahi 18 euro gibi bir şey ödemeniz gerekiyor. Falan filan, 1. dünya ülkesi sorunları sanırım. Hala fakir moddayım ak.

We had our differences with the Chinese in the past. Ama, aşırı muhafazakar olmayan Çinliler'in ayakkabıları genelde çok güzel oluyor nedense. Ugg'lar güzel lan ayrıca ehe. Şu şeydeki gibi ayakkabıları çok seviyorum bu arada, alacağım, Kanye West'in All of the Lights klibinde giydiği gibi. Ayrıca Çinliler her şeye atlayıp süper insanlar olduklarını göstermeye çalışmıyorlar.

Bu arada hayallerde yaşamayın okuyucular. Ara sıra mutlu oluyorsunuz ya, mesela ben 30rock, scott pilgrim ya da arrested development izlerken falan mutlu oluyorum, onun ötesinde bir mutluluk yok. Hayatınız o modda geçecek, fazlasını beklemeyin. Ayrıca aşk ne lan haha. Ondan sonra, yeni ülkeler ve yerler görünce bakış açınız genişlemiyor, sadece her şeyin aynı olduğunu daha çok özümsüyorsunuz. Belli bir noktadan baktığınızda 17 yaşın 25 yaştan pek bir farkı yok, 25'in de 50'yle bir farkı olmayacak diye tahmin ediyorum.

Ben koç burcuyum, yükselenim aslan. Ayrıca dragon yılında doğdum. Bu yüzden bu kadar muhteşem bir insanım. Fakat, bir miktar uyumsuz olduğuma karar verdim. Tam da emin değilim, illa bu sikindirik ortamlara uymak zorunda mıyım ama bu sikindirik ortamlar bana uysun istiyorum.

Hiç yorum yok: