17 Ağustos 2011 Çarşamba

Bu baba tarafındaki akrabalarımdan neden bu kadar rahatsız olduğumu buldum. Birçok arkadaşımdan neden rahatsızsam aynı sebepten. Benim belli kalıplara göre davranmamı bekliyorlar, ben de pragmatik bir kişi olaraktan o kalıplara göre davranmayı kolayca başarıyorum. Fakat o şekilde davranmak bir yerde kendine ihanet olduğundan o insanların hiçbiriyle görüşmek istemiyorum. Ve BENİ GERİYORLAR diyorum. Germelerinin sebebi de bu.

Bu sınır polislerinin, kapıda bekleyen bodyguardların falan işi çok kötü ya. Sürekli birilerini içeri almamaya falan çalıştıkları için sürekli olumsuz ve önleyici bir tutum takınmaları gerekiyor. Oldukça yorucu olsa gerek. Halbuki öğretmen mesela, insanlara yardım ediyor.

1 yorum:

seita dedi ki...

bana da anne tarafı her zaman baba tarafından daha samimi gelmiştir. Bunun sebebini şöyle açıkladım kendimce: Kadınlar daha ilişki ve iletişim odaklı oldukları için, haliyle akrabalık bağları da daha yakın oluyor bi babaya (erkeğe) nazaran. Bu çocuklara da yansıyor.Senin dediğinle pek alakadan olmadı ama, erkek çocuğun oğlu olmak bir kadının oğlu olmaktan daha prim yaratacağı aşikar.