25 Ocak 2010 Pazartesi

Öeh

Eah finaller bitti. Son bir sunum kalmıştı, onu da bu saate kadar hazırladım işte. Birkaç saat sonra sunarsam hayırlısıyla akpak bir şekilde dönemi tamamlamış olacağım. Hayvanlar gibi antreman yapabileceğim hem de, ne güzel.
J. Lo'nun son klibi ne kadar da göz yoruyor. Timbaland'la Soshy ne çok çaldı, daha önce de Riyanna çalıyordu mütemadiyen, hala da çalıyor sanırım. Kötü değil neyse.

Kayıp Zamanın İzinde serisinin ilk kitabını aldım. Hoba. 22 lira verdim. Zuba. Ama olsun, iyi oldu yine. Tayyip Erdoğan yakışıklı ve uzun boylu.

Deterjanda köpük bulunmasının hiç lüzumu yokmuş aslında, hatta zarar bile verebiliyormuş. Müşteri beğensin diye koyayorlarmış foaming agent sanırsam.

Bir kişinin nasıl güldüğünden edebini, neye güldüğünden aklını anlarım. - Mevlana
Mevlana bi fuck off face off. -Anonymous

Ya şimdi yazıyorum böyle, çünkü bişeylerle oyalanmam lazım. Uyuyamayacak kadar az zamanım var, ama anlamlı bir şey yapmama yeterli gelecek çoklukta da değil bu zaman.

Bu LES'in falan dershanesine neyin gidiyormuş millet sanırımç. Gerek var mı ki? Yoktur bence ya.

Bu dönem anır ya da hay anır olsam ne güzel olcak. Olsam.
öeuhdad gidiyorum ben.

7 yorum:

nilayy dedi ki...

Ne güzel yazmışın :D:D valla bayıldım ziyadesiyle haha:P

Buğra dedi ki...

Kerem yeme beni =)

nilayyy dedi ki...

yok kerem deil nilay :D:D

Kerem dedi ki...

Ben değilim valla :)

nilayyy dedi ki...

okurken baya eğlendim bazı yerlerde sdce yprum ekleyeyim dedimdi:D kereme suç atma buğra. yazmaya dvm et bnce:D

Asutay dedi ki...

bence de buğra yazmaya devam et =)

Buğra dedi ki...

Hım tamam teşekkürler yazayım devam edeyim evet:)