25 Ağustos 2009 Salı

Oh yeah man, yoktum bir süredir. Olacağım artık, rayına oturttum yalnız ve güzel ülkemdeki yaşamımı.

Hım, birtakım çetrefilli olaylara girdim ilişkiler hususunda sanırım. Yaşadığım tüm şeyleri appreciate edeceğim, değer verdiklerimi kırmak istemiyorum sadece. Umarım olmaz öyle bir şey.

Dönem başı buğrası oldum yine. Şunu da başarıcam, bunu da yapıcam diye düşünüyorum. Dönem sonu buğrası tanımak istemeyeceğiniz biri zaten.

2+1 aporlör aldım kendime, çok mutluyum bu yüzden. Hayatımdaki en önemli şeylerden biri harici hard diskimmiş bu arada. Bozulduğunu sandım da, üzüldüm oldukça. Neyse ki iyi durumdaymış. Yedeklemeliyim içerisindeki verileri tez zamanda.

Vatanıma döndükten sonra birtakım şeylerin beni frustration duygularına gark ettiğini farkettim. Yol problemini eskisinden daha fazla kafama takıyorum. Okula gidip gelmek için 7 liraya yakın bir miktar harcamam gerekmesi ziyadesiyle sinirlendirmekte bünyemi örneğin.

Kürek çekeceğim köpekler gibi umarım. Son kararım bu kenan evet.

Hiç yorum yok: